Nieuwe site om te discussieren?

Personen die willen reageren op een bericht uit het gastenboek kunnen het bericht naar dit forum kopiëren en hun reactie plaatsen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Whisbone
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Nieuwe site om te discussieren?

Berichtdoor Whisbone » Wo Jun 17, 2009 8:10 am

Avondrood,wil jij degene zijn waarvoor een afvallige een forum opent om met hem en zijn vazallen te kunnen discussieren?
Laat ze begaan het zijn blinde gidsen en als je omgang met ze hebt dan deel je met ze in hun goddeloze werken.

Egbert

Re: Nieuwe site om te discussieren?

Berichtdoor Egbert » Wo Jun 17, 2009 8:57 am

anita mama van 4

Berichtdoor anita mama van 4 » Wo Jun 17, 2009 9:41 am

whisbone:

wat zijn mijn afvallige en goddeloze werken ?

is dat dat ik vanuit liefde leef ?
is dat dat ik heel veel van mijn kids hou ?
is dat omdat ik anderen help ?
is dat omdat ik samen met mijn man heel erg gelukkig in het leven sta ?
is dat omdat ik een band heb rechtstreekt met God?
is dat omdat ik mezelf altijd wil verbeteren om een beter mens te worden iedere dag ?
is dat omdat ik niet wil oordelen ?
is dat omdat ik niet bang ben voor andersdenkende maar me erin wil verdiepen ?
is dat omdat ik mijnn leven als leerschool zie ?
is dat omdat ik heel erg , heel erg verdrietig word van harteloze uitspreken ?
is dat omdat ik het beste wens voor iedereen ?
is dat omdat ik wil dat iedereen geluk kent in zijn leven ?
is dat omdat ik heel veel verdriet heb om verstoten te zijn door mijn familie ?
is dat omdat ik kies eerlijk te zijn ?

wat is het , zeg het me ?

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Wo Jun 17, 2009 10:16 am

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Beele

Berichtdoor Beele » Ma Aug 10, 2009 12:11 pm

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Terug naar “Reactie op Gastenboek-berichten”