Bericht Knoalster - dinsdag, 28 september 2010 om 8:58

Personen die willen reageren op een bericht uit het gastenboek kunnen het bericht naar dit forum kopiëren en hun reactie plaatsen
Ezra
Site Admin
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht Knoalster - dinsdag, 28 september 2010 om 8:58

Berichtdoor Ezra » Wo Sep 29, 2010 11:13 pm

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Beele

Re: Bericht Knoalster - dinsdag, 28 september 2010 om 8:58

Berichtdoor Beele » Do Sep 30, 2010 7:17 am

Ik ben erg benieuwd, hoe Knoalster dit bericht gaat beantwoorden :!:
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Ezra
Site Admin
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Ezra » Do Sep 30, 2010 10:07 am

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

knoalster

Berichtdoor knoalster » Do Sep 30, 2010 3:26 pm

Verschil zit hem in de tijd van leven/sterven!
Zoals je zelf ook wel weet zullen ook mensen die nooit JG zijn geweest een opstanding krijgen(JG als zijnde JG bestaan nog niet zo lang o.a.)

Mensen die op dat moment leven tijdens de beproeving is een ander verhaal,
daarin moet je al laten zien hebben oprecht voor Jehovah te leven.

En tijdens de opstanding, waarin iedereen uit herinnersgraven zullen komen bestaat een organisatie niet eens meer! Dan zal ieder afzonderlijk die kans hebben.

Chris

Berichtdoor Chris » Do Sep 30, 2010 3:48 pm

Als miljioenen mensen in een stommiteit geloven, is het nog steeds een stommiteit.

Beele

Berichtdoor Beele » Za Okt 02, 2010 5:28 pm

"knoalster Verschil zit hem in de tijd van leven/sterven!

Hallo Knoalster, ik kan je wel volgen hoor, je bedoelt dan waarschijnlijk de tijd dat er zeg maar nog geen organisatie was, zoals in de middeleeuwen?

Klopt dat wat ik schrijf/bedoel?

Zoals je zelf ook wel weet zullen ook mensen die nooit JG zijn geweest een opstanding krijgen(JG als zijnde JG bestaan nog niet zo lang o.a.)

Mensen die op dat moment leven tijdens de beproeving is een ander verhaal,
daarin moet je al laten zien hebben oprecht voor Jehovah te leven.

Ik geloof dat je gelijk hebt hoor, er zijn altijd mensen geweest die puur voor God, de hemelse vader, en de boodschap van Jezus Christus hebben geleefd.....de bijbel voorspelde al, dat zij het heel moeilijk zouden krijgen, vooral in de tijd van het einde.

http://www.youtube.com/watch?v=3PTWFIFN ... re=related
zoals in bovenstaand filmpje...

Ik zeg erbij dat het schokkend is :?

Je ziet ook duidelijk dat de verdrukking al gelijk na de afval begon.

En tijdens de opstanding, waarin iedereen uit herinnersgraven zullen komen bestaat een organisatie niet eens meer! Dan zal ieder afzonderlijk die kans hebben.

Zo geloof ik het ook, iedereen zal nog een kans krijgen. Indien men de kans niet nu heeft gehad.

Groet Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.

knoalster

Berichtdoor knoalster » Za Okt 02, 2010 6:40 pm

@Beele

met dat leven/dood zit je wel aardig goed ja!
Daarmee doelde ik op tijden waarin mensen gewoon simpelweg geen kans hebben gehad om in contact met God te komen(en Gods volk)

Mensen die tegenwoordig leven hebben die kans wel,
mensen tijdens verdrukking hebben die kans echt gehad, gereageerd of niet bepaalt je lot dan eigenlijk! Dus de personen die dan niet leven naar Gods wil zullen verzwolgen worden.

De ware volgelingen zullen het inderdaad niet makkelijk krijgen,
zoals ook wel te zien is! kenmerk ook van de ware christenen.

inderdaad confronterende beelden! Maakt wel duidelijk hoe zwaar ware christenen het kunnen hebben(krijgen)! Ben blij dat ik dan ook in Nederland woon waarin het momenteel ten minste goed leven is!

Chris

Berichtdoor Chris » Zo Okt 03, 2010 6:32 am

Als miljioenen mensen in een stommiteit geloven, is het nog steeds een stommiteit.

Beele

Berichtdoor Beele » Zo Okt 03, 2010 7:10 am

Hallo Chris,
Als je uitgaat van het principe, dat er altijd getuigen van Jehovah God zijn geweest, navolgers van Jezus Christus, dan is het niet meer zo moeilijk, lijkt mij, het te begrijpen.

En ook hun vervolging staat op geschreven;

Mattheus 24:9
Dan zal men u overleveren aan verdrukking en u doden, en gij zult ter wille van mijn naam voorwerpen van haat zijn voor alle natien.

Openbaring 12:17
En de Draak werd toornig op de vrouw en ging heen om oorlog te voeren tegen de overgebleven van haar zaad, die de geboden van God onderhouden en het werk hebben dat bestaat in het getuigenis afleggen omtrent Jezus.

Openbaring 7:9-10,

Ik citeer vers 14:
Daarop zei ik onmiddelijk tot hem:
Mijn Heer, gij weet.
En hij zei tot mij: Dezen zijn het die uit de grote verdrukking komen, en zij hebben hun lange gewaden gewassen en hebben ze wit gemaakt in het bloed van het Lam.

Groet Beele.

Beele

Berichtdoor Beele » Zo Okt 03, 2010 7:30 am

Terug naar “Reactie op Gastenboek-berichten”