Bericht Ron - vrijdag, 31 juli 2009 om 14:24

Personen die willen reageren op een bericht uit het gastenboek kunnen het bericht naar dit forum kopiëren en hun reactie plaatsen
Apostata
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Bericht Ron - vrijdag, 31 juli 2009 om 14:24

Berichtdoor Apostata » Ma Aug 16, 2010 8:54 pm

Lees ook het onvolprezen relaas van Eva Pijper, via
Of neem kennis van de info uit de Koninkrijksdienst, via http://www.paradise-cafe.nl/showthread. ... tussen-in-“Onze-Koninkrijksdienst”-…&highlight=

meindert
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor meindert » Di Aug 17, 2010 11:11 am

Beste lieve mensen,

Ik ben verdrietig over het feit dat er door sommige mensen zoveel sarcasme en bijna hatelijke opmerkingen worden geplaatst.Het is een voorrecht om als volgeling Van de Here jezus te mogen leven, weet je al beschuldigd iemand mij als inbreker of als moordenaar of als gek, of wat dan ook de liefde van mij voor wie dan ook wordt er niet minder om. Ik zie er naar uit dat er mensen zij die voor de Here Jezus zullen kiezen, haat en wrok zullen verdwijnen en liefde voor de medemens komt er voor in de plaats. Ja, het is erg als je mensen ziet lijden en geen echte vrede kunnen vinden. Al mijn zonde en al mijn zorgen mag ik brengen bij Hem. Hij waakt over mijn leven, ook als het soms moeilijk is. Hi verlaat mij nooit, Here God ik dank u van uit de grond van mijn hart voor Uw trouwe liefde voor mij ,maar ook voor iedere zondaar die tot U komt. Hij geeft aan een iedere Zijn vrede, als je oprecht tot Hem komt. Je kunt Zijn kind worden.wat een voorrecht.Ik wens een ieder Zijn vrede toe.

Johannes

Berichtdoor Johannes » Wo Aug 18, 2010 2:44 pm

Chris, de onderwijzers van de zondagsschool die je hebt bezocht waren waarschijnlijk van het niveau van je vriend in Belgie. Meindert heeft niet gezegd dat hij eenmaal naar de KZ is geweest, ook niet 2 maal, maar VERSCHILLENDE malen. Voor mij dat meer dan 2 maal.
In deze draad heb je Ron en Meindert. Bekijk hun eerste bericht. Ron zegt: "Ik heb respect voor alle medemensen, ook ex-Getuigen. Meindert spreekt over een "wrede, liefdeloze en godslasterlijke organisatie van Lucifer" Ezra, je gebruikelijk gewurm dat hij het niet over individuele heeft houdt geen steek. Ik persoonlijk voel me een deel van deze organisatie en daarom geviseerd door deze persoon, ondanks zijn laatste bericht, dat druipt van de huichelarij. Dus Meindert, wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. (van Apostata, een van de weinige verstandige dingen die hij ooit gezegd heeft) Nu dus niet gaan jammeren.
Als je de berichten van Ron en Meindert bekijkt kun je heel duidelijk "het onderscheid zien tussen een rechtvaardige en een goddeloze, tussen iemand die God dient en iemand die hem niet dient" Maleachi 3:18. Meindert heeft het voortdurend over de Here Jezus maar zal waarschijnlijk behoren tot degenen waarvan Jezus zei: "Niet eenieder die tot mij zegt 'Heer,Heer, zal het koninkrijk der hemelen binnengaan maar hij die DE WIL DOET VAN MIJN VADER'" Hij loopt het risico dat Jezus tegen hem zal zeggen:"Ik heb u nooit gekend. Gaat weg van mij, gij werker der wetteloosheid" Mattheus 7:21-23.

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Wo Aug 18, 2010 6:16 pm

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

meindert

Berichtdoor meindert » Wo Aug 18, 2010 9:59 pm

Beste Johannes,

Voor alle duidelijkheid, ik ben 2 keer geweest in de Konkrijkszaal. Ik hou oprecht van al deze mensen en elke avond bid ik voor al deze mensen. Johannes je mag schelden en anderen pijn doen maar vergeet 1 ding niet:God houdt ontzettend veel van je en omdat Hij van je houdt kan ik zeggen dat ook ik oprecht van je hou. Weet je Jezus gaf zijn leven op Golgotha, Hij heeft al mijn zonden vergeven en door Zijn liefde kan ik ook van anderen houden, ongeacht wat je zegt of schrijft over mij. Als een mens een keus maakt voor Jezus Christus verdwijnt alle laster en haat en komt er liefde voor de medemens in de plaats. Ook voor hen die in Jezus geloven. Wat je ook gedaan hebt in je leven Hij wil het vergeven. Je mag eenvoudig je samen vouwen en tot Hem zeggen: Here Jezus, ik wil U aannemen in mijn leven, wilt Ual mijn zonden vergeven.Ik wil samen met U een nieuw leven beginnen.

Johannes, begin opnieuw, er wordt voor je gebeden.God roept je ook al l scheld je en vervloek je mensen

Wat je ook over mij schrijft vergeet niet dat ik elke dag voor jou bid. Ik word niet boos om wat je schrijft, ik vind het verdrietig voor jou. Hetmaakt je leven zo arm als je zo doet. Kom tot Jezus en vind een nieuw leven. Tegenover elk scheldwoord klinkt di: Ik hou van jou Johannes.

XDJK

Berichtdoor XDJK » Do Aug 19, 2010 6:03 am

Chris

Berichtdoor Chris » Do Aug 19, 2010 8:22 am

Als miljioenen mensen in een stommiteit geloven, is het nog steeds een stommiteit.

jimrea

Berichtdoor jimrea » Do Aug 19, 2010 8:57 am

73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

knoalster

Berichtdoor knoalster » Do Aug 19, 2010 10:30 am

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Do Aug 19, 2010 11:18 am

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Terug naar “Reactie op Gastenboek-berichten”