Bericht Ron - vrijdag, 31 juli 2009 om 14:24

Personen die willen reageren op een bericht uit het gastenboek kunnen het bericht naar dit forum kopiëren en hun reactie plaatsen
Apostata
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Bericht Ron - vrijdag, 31 juli 2009 om 14:24

Berichtdoor Apostata » Do Aug 19, 2010 1:04 pm

Lees ook het onvolprezen relaas van Eva Pijper, via
Of neem kennis van de info uit de Koninkrijksdienst, via http://www.paradise-cafe.nl/showthread. ... tussen-in-“Onze-Koninkrijksdienst”-…&highlight=

knoalster
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor knoalster » Do Aug 19, 2010 5:51 pm

Valt niet veel te zien hoor Apos,
ik heb dat allang weer een keer bekeken hoor.

Enige wat veranderd is is mijn kennis over bepaalde zaken,
ik vroeg bv over verjaardagen waarom niet, dat weet ik nu dus waarom is dat dan zo nodig een verandering?

@Ezra

Waar slaat dat nou weer op dan?
ik vraag toch alleen maar

PS: geloven in 3-eenheid zou wel heel fout zijn daar heb je gelijk in

XDJK

Berichtdoor XDJK » Do Aug 19, 2010 5:53 pm

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Do Aug 19, 2010 6:39 pm

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

knoalster

Berichtdoor knoalster » Vr Aug 20, 2010 9:43 am

ach ja jij weet natuurlijk beter als mij waarom ik dat vroeg of niet?
Ik was benieuwd waar Meindert in geloofde omdat zijn reacties mij deden denken aan iemand die gelooft in de 3-eenheid.

vandaar ook mijn vraag.

Natuurlijk is het fout om in 3-eenheid te geloven, is zo onbijbels als het maar kan, maar dat is niet waarom ik het vroeg.
dus hou gewoon op met je JG-vooroordelen

jimrea

Berichtdoor jimrea » Vr Aug 20, 2010 12:05 pm

73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

knoalster

Berichtdoor knoalster » Vr Aug 20, 2010 1:44 pm

nergens?
haha grapjas Jim.

Bijbel is historisch correct boek, vele archeologische vondsten hebben vele dingen al bewezen

jimrea

Berichtdoor jimrea » Vr Aug 20, 2010 3:37 pm

73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Johannes

Berichtdoor Johannes » Vr Aug 20, 2010 4:16 pm

Knoalster, Meindert doet alsof hij overloopt van liefde voor ons. Dat komt vooral tot uiting in zijn eerste bericht. Lees het nog eens en dan zul je zien dat hij een huichelaar is. Aan de prietpraat en kreten van de ex-ouderling in Belgie die visioenen heeft van maagden, gezeten op kamelen, op zoek naar erfenissen zou ik ook niet veel aandacht besteden. De webmaster moet hem altijd ter hulp snellen, anders verdrinkt hij in zijn wartaal.
Zijn 1 rotte appel verhaal klopt helemaal niet. Ik weet het ondertussen met zekerheid. Rotte appels worden niet getollereerd bij Jehovah's volk. Ze komen uiteindelijk terecht op sites als deze.

meindert

Berichtdoor meindert » Vr Aug 20, 2010 11:23 pm

Beste lezers,

Ik waardeer jullie oprechtheid,we leven gelukkig in een vrij land en iedereen is vrij om wel of niet te geloven inhet offer dat de Here Jezus gebracht heeft op Golgotha. Ik besef dat Zijn offer nodig was, ook voor mijen dat ik niet beter ben dan wie dan ook. Het is een voorrecht om te beseffen dat Hij vergeving wil schenken aan een ieder die oprecht tot Hem wil komen.Ik neem het niemand kwalijk dat men slecht over mij wil denken, Het draait niet om mij, maar om de Here Jezus. Hij is getrouw en nimmer falend, wij mensen vallen vaak tegen. Mocht ik iemand pijn hebben gedaan dan wil ik bij deze om vergeving vragen. ook aan Johannes.. Iedereen is kostbaar voor God en daarom zond Hij zijn zoonJezus Christus. Zij leven gaf Hij voor ons en als wij dat offer aanvaarden, mogen wij opnieuw beginnen. Hij vergeeft al onze zonden als wij berouw hebben en om vergeving vragen. Als God zo oneindig veel van ons houdt dan mogen ook wij van anderen houden, net als Hij. Ik vind het een voorrecht jullie te ontmoeten op interneten uit de grond van mijn hart durf ik tegen een ieder van jullie te zeggen dat ik van jullie hou. Je hoeft het niet met mij eens te zijn, dat is jou goed recht, maar dan zeg ik het je nogmaals:god houdt van je , zo oneidig veel. Ik zou jullie graag ontmoeten en zeggen dat ik van jullie houdt.

Ik ga bewust niet in op alles wat wordt beweert, weet je discussie geeft vaak koude hoofden en koude harten en daarmee doen wij elkaar vaak pijn. Ik wens jullie toe dat je de vrede van God mag vinden.

Terug naar “Reactie op Gastenboek-berichten”