Vervolg ontmaskering

Personen die willen reageren op een bericht uit het gastenboek kunnen het bericht naar dit forum kopiëren en hun reactie plaatsen
XDJK
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Vervolg ontmaskering

Berichtdoor XDJK » Ma Okt 05, 2009 6:52 pm

Beele

Berichtdoor Beele » Ma Okt 05, 2009 7:32 pm

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Cindy
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Cindy » Ma Okt 05, 2009 9:01 pm

Gast

Berichtdoor Gast » Ma Okt 05, 2009 9:45 pm

avondrood, een duidelijk geval van een borderliner

allemaal verspilde energie aan zon iemand

Egbert

Berichtdoor Egbert » Ma Okt 05, 2009 9:56 pm

Laatst gewijzigd door Egbert op Ma Okt 05, 2009 11:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Ma Okt 05, 2009 10:08 pm

Ik wil graag opmerken dat de opmerkingen als "zoek een psychiater" en benamingen als "borderliner" niet echt bevorderlijk zijn voor het over de streep trekken van iemand om een inhoudelijke discussie te gaan voeren. Die kwalificaties kunnen dus beter achterwege gelaten worden (en ja, ik weet dat Avondrood dat soort kwalificaties ook op anderen loslaat, maar heeft het zin om "kwaad met kwaad te vergelden"?) Graag stoppen daarmee dus.

Daarnaast wil ik eigenlijk aan Avondrood vragen welk nut hij verder nog ziet in deze "discussie"? Je hebt duidelijk aangegeven dat je niet bereid bent tot enige inhoudelijke discussie/bijdragen. Je mening over de domeinnaam is volgens mij duidelijk naar voren gekomen in zowel gastenboek als dit onderwerp. Maar, ging het daar in het begin nog om, gaandeweg ben jij het spoor van je ontmaskering ook kwijt geraakt en ben je beland in de positie die jezelf omschrijft als "één tegen allen" (zeg maar, de standaard 'martelaars' positie). Je ontmaskering is daarmee overgegaan van mijn vermeende misbruik van de domeinnaam en het niet langer recht hebben op de betiteling getuige van Jehovah naar het persoonlijk aanvallen van iedereen die je hier een weerwoord geeft. Het gevolg is ook duidelijk (actie=reactie). Doordat JIJ vrijwel iedereen persoonlijk aanvalt (en ja, dat moet even gezegd worden, daar ben JIJ reeds in je allereerste bericht in het gastenboek mee begonnen), beginnen verschillende personen het nu zat te worden en zul je steeds vaker gaan merken dat je persoonlijke betitelingen/benamingen terug geslingerd zult krijgen. Vandaar ook mijn vraag aan het begin van deze paragraaf.

Het lijkt mij eerlijk gezegd nogal onnodig dat deze "discussie" zich nog weer enkele weken/maanden op hetzelfde niveau doorgang vindt, want wat bereiken we ermee, buiten het feit dat de polarisatie steeds verder zal toenemen en persoonlijke aanvallen beantwoord blijven worden met de volgende persoonlijke aanvallen? Ik heb dit vaker zien gebeuren en er volgt niets constructiefs uit (zo jij daar op uit bent).

Dus, gaat je standaardverhaal wat je hier afsteekt tegen iedereen die hier komt in de nabije toekomst nog wijzigen of blijft je hangen in "jullie zijn slecht en zijn het niet waard de naam van Jehovah te dragen, en ik hoor bij de goeden die het wel waard zijn"? In dat geval ben ik eerlijk gezegd wel een beetje klaar met deze "discussie". Ik ben benieuwd naar je verdere plannen en motivaties.

Groeten,
Ezra
"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Gast

Berichtdoor Gast » Di Okt 06, 2009 6:42 am

Beele

Berichtdoor Beele » Di Okt 06, 2009 8:00 am

Hoi Dirk, ik snap je goed hoor, vanuit jou gevoel gedacht!

Waar het werkelijk om gaat, is dat er hier een discussie gevoerd wordt.
Over de Domeinnaam van dit forum, helaas kun je lezen, dat Avondrood zichzelf ook schuldig maakt aan modder gooien, maar doet iemand dat vaak niet, als hij inhoudelijk niet veel meer te melden heeft?? en dan koppig vast blijft houden aan zijn eigen argumenten??

De kunst van de tegenpartij is, om niet je gevoelens te laten bespelen.
Want dan krijg je alleen maar heen en weer gegooi van modder.

Ook jammer voor de evt. meelezers....daardoor flopt de gehele discussie.
Als er al over een discussie gesproken kan worden op dit moment :roll:

Dus ik denk, dat het wel zinvol is om ons eigen aandeel in dit verhaal te herkennen, evt een stapje terug doen, als het je teveel wordt, is nooit verkeerd.

Je weet maar nooit, hoe wij Avondrood nog tot inzichten kunnen brengen, en overigens zijn er genoeg WTG aanhangers die gewoon heel gelukkig zijn bij die organisatie, daat gaat het ook helemaal niet om.

De vraag blijft,
1 heeft dit forum een misleidende domeinnaam?
2 En mogen personen buiten het WTG/BL om zich ook een getuige van Jehovah noemen?

Groet Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.

Avondrood

Berichtdoor Avondrood » Di Okt 06, 2009 10:31 am

Bericht verwijderd...

Beele

Berichtdoor Beele » Di Okt 06, 2009 10:43 am

ik hoop alleen maar dat Ezra, jou bericht gaat verwijderen :oops:
Heel laf en onbeschoft wat jij doet Avondrood, zelf anoniem blijven, maar wel je mede posters openbaar aan de schandpaal nagelen, je moest je schamen.

Vergeet niet dat voor Jehovah geen anonimiteit bestaat ;)

En verder Avondrood, stop ik met hier te posten, totdat jij eindelijk inhoudelijk gaat worden ipv je medeposters te vernederen.

Wat mij betreft, mag de discussie helemaal stoppen, alhoewel er wel duidelijk een ontmaskering heeft plaats gevonden :!:

Groet Beele.

ps. Dirk, probeer er boven te blijven staan, sterkte van mij!

Terug naar “Reactie op Gastenboek-berichten”