Jehovah's getuigen viert geen verjaardag, waarom niet?

Personen die willen reageren op een bericht uit het gastenboek kunnen het bericht naar dit forum kopiëren en hun reactie plaatsen
Beele

Re: Jehovah's getuigen viert geen verjaardag, waarom niet?

Berichtdoor Beele » Do Sep 23, 2010 8:50 pm

Sorry, hoor, maar ik wordt niet goed van jullie zelf ingenomenheid.

Raymond, ga eens naar staphorst, hoe zullen ze daar reageren op homosexualiteit?

Chris, naar de hoerenlopen en incest, zijn echt wel verschillende zaken hoor!

Apostata, jij bent dol op cijfers, hoe weet jij nu wie wel en niet mastruberen?

Dirk, wat kan het jou schelen, hoeveel ze nu nog drinken in het wtg?
Eens zet Jehovah God toch alles recht.

Jim, geloof jij lekker in je eigen sprookjes...hou eens op met je on bewezen uitspraken.

Johannes, het is mooi citeren uit de bijbel.

Nu heb ik nog wat vragen aan jou!

Kun jij bewijzen dat het besturend lichaam van Jehovah's getuigen zijn aangesteld onder Goddelijke leiding?

Hoe wordt er over gelovige mensen, die niet een lid van een JG gemeente zijn gedacht?

En dit topic ging over verjaardagen :roll:

Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Raymond

Berichtdoor Raymond » Do Sep 23, 2010 10:47 pm

De Katholieke Kerk neemt in de wereld een zeer vooraanstaande positie in en beweert de weg tot redding te zijn voor honderden miljoenen personen. Elke organisatie die aanspraak maakt op die positie zou bereid moeten zijn zich te onderwerpen aan zorgvuldig onderzoek en kritiek. Al degenen die kritiek leveren hebben de verplichting waarheidsgetrouw te zijn in het presenteren van de feiten en eerlijk en objectief te zijn in het beoordelen daarvan. - Ontwaakt! - 8 januari 1985 blz 28

jgenhomoseksualiteit @ live . nl (verwijder de spaties)

Apostata
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Apostata » Vr Sep 24, 2010 5:24 am

Lees ook het onvolprezen relaas van Eva Pijper, via
Of neem kennis van de info uit de Koninkrijksdienst, via http://www.paradise-cafe.nl/showthread. ... tussen-in-“Onze-Koninkrijksdienst”-…&highlight=

meindert
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor meindert » Vr Sep 24, 2010 3:26 pm

Beste mensen

Ik heb in mijn leven mogen ervaren dat Hij mij kent en al mijn verkeerde dingen heeft vergeven, Het kost ons als mensen vaak veel moeite om vergeving te moeten vragen voor de pijn die ik mijn naaste en Hem heb aangedaan. Er zal wel weer een negatief antwoord komen van Johannes en andere trouwe volgers het genootschap. Nooit zal men bij Brooklyn genoeg doen en vergeving bestaat daar niet. Slaafs volgenen met je echte vragen kun je daar niet terecht, want men kent de hemelse Vader niet en het werk van Jezus Christus op Golgotha zal nooit echt tot de mensen mogen doordringen, want dan zal men de valse leer van het genootschap zien en breken met deze verkeerde organisatie.Daarom: Ga tot Hem en breek met Brooklyn en zijn trawanten.

Charuto

Berichtdoor Charuto » Vr Sep 24, 2010 6:57 pm

Nog niet zo lang geleden zag ik de film "prayers for Bobby", het waargebeurde verhaal van een jongen uit een streng christelijk gezin die met de gevoelens van homoseksualiteit uiteindelijk uit het leven stapt door zich van een brug te werpen, bewust dat hij toch al naar de hel gaat voor zijn gevoelens naar mannen toe.
Het is volgens mij een gebrek aan empathie om altijd weer te hameren over hoe onnatuurlijk en immoreel homoseksualiteit zou zijn... Ik denk soms dat je een rasechte heteroseksueel eens moet vragen om iemand van hetzelfde geslacht te tongkussen, en dan eens navraag moet doen over hoe natuurlijk dat heeft aangevoeld, want, volgens iemand die ik ken is het namelijk op die manier dat het aanvoelt voor een homoseksueel om iemand van het andere geslacht te kussen.
Tot vijftig jaar geleden stond homoseksualiteiten in de DSMIV tussen de seksuele perversiteiten... Het werd op één lijn gezet met pedoseksualiteit. Hebben jullie enig idee hoe vaak een homoseksueel zich moest verdedigen dat hij daarom nog geen pedoseksueel is? Vroeger was dit echt gigantisch!

Hoeveel keer gebeurt het niet op school dat wanneer een homoseksueel zich uit, de andere jongens van de klas niet meer in dezelfde douche durven te staan, alsof hij op elk ogenblik seksueel opgewonden raakt of daar geen controle over heeft.

Je kan het verkeerd vinden omdat het volgens jou in de boeken van de bijbel wordt veroordeeld, maar daardoor vind ik niet dat je moet doen alsof het niets voorstelt, alsof het een keuze is dat iemand maakt, dat hij gewoon maar een perverseling is die uit is op seksueel geëxperimenteer... Dit niet alleen naar de mensen hier bedoeld hoor, dit is in het algemeen, maar vooral aan gelovigen.

Ook hoerenloperij en masturbatie zijn zulke punten. Ik herinner me nog hoe we soms lezingen kregen in de zaal over hoe we moesten wachten en nog niet door lust te laten beïnvloeden... Dat waren ALTIJD (zonder enige uitzondering) getrouwde mannen die die lezingen kwamen brengen. Ik heb jongeren boos, teleurgesteld en triestig gezien door het gebrek aan empathie.
Wat ik ervaren heb als wat oudere single binnen Jehovah's getuigen (ik niet alleen trouwens) is dat je vaak niet als vol werd aangezien; op een gegeven moment was ik uitgenodigd voor een bruiloftsfeest en hadden zij mij, als jonge dertiger en nog thuiswonend, maar aan de kindertafel geplaatst, hebben jullie enig idee hoe denigrerend zoiets is?
Ik heb verschillende discussies gehad met jonge mensen (dertigers) die zelfs nog maagd, waren die er aan dachten hun maagdelijkheid te verliezen door een prostituee te gaan bezoeken, niet zozeer omdat ze op lust uit waren, maar wel op liefde, geliefkoosd te worden en het niet voor elkaar kregen om dat onbetaald te bekomen!
Je mag het dan misschien niet goedkeuren, maar misschien toch wel wat begrip aan de dag leggen voor anderen die het op zo'n vlakken moeilijker hebben dan jij.

Opnieuw deze posting is heel algemeen, maar wel voor gelovigen in het bijzonder;
I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance, we find each other it's beautiful; if not, it can't be helped - Frits Perls

Johannes

Berichtdoor Johannes » Vr Sep 24, 2010 8:37 pm

Apostata, je opmerkingen zijn gewoon walgelijk. De vunzigheid druipt er van af.
Als je me grof bejegent dan raakt het me wel, het doet me zelfs pijn.

Raymond, als Groot-Babylonier til je niet zwaar aan de walgelijke praat van Apostata.
Niet voor niets wordt Babylon de Grote "de moeder van de hoeren en de walgelijkheden der aarde" genoemd.
-----------------------------------
"Want er zal een tijdsperiode komen dat ze de gezonde leer niet zullen verdragen maar zich overeenkomstig hun eigen begeerten tal van leraren zullen bijeenbrengen om hun oren te laten kittelen" ----- Paulus - 2 Tim 4:3,4.

meindert

Berichtdoor meindert » Vr Sep 24, 2010 11:50 pm

Dag Johannes,

Pijnlijk maar waar, de organisatie wordt bestuurd door mensen die regelmatig de planks misslaan. Niks bijzonders, het zijn immers ook maar mensen. Wat een voorrecht dat het licht dat wij hierover krijgen steeds helderder wordt.En nou maar hopen dat de slaafse volgelingen dit toch wel heel helder licht opmerken, Dan zijn de conclusies duidelijk, de ark is zinkende, spring er vanaf. Pak de reddingsboei die je door zovelen wordt aangeboden.

Chris

Berichtdoor Chris » Za Sep 25, 2010 6:04 am

Als miljioenen mensen in een stommiteit geloven, is het nog steeds een stommiteit.

Raymond

Berichtdoor Raymond » Za Sep 25, 2010 1:11 pm

De Katholieke Kerk neemt in de wereld een zeer vooraanstaande positie in en beweert de weg tot redding te zijn voor honderden miljoenen personen. Elke organisatie die aanspraak maakt op die positie zou bereid moeten zijn zich te onderwerpen aan zorgvuldig onderzoek en kritiek. Al degenen die kritiek leveren hebben de verplichting waarheidsgetrouw te zijn in het presenteren van de feiten en eerlijk en objectief te zijn in het beoordelen daarvan. - Ontwaakt! - 8 januari 1985 blz 28

jgenhomoseksualiteit @ live . nl (verwijder de spaties)

Chris

Berichtdoor Chris » Za Sep 25, 2010 1:45 pm

Als miljioenen mensen in een stommiteit geloven, is het nog steeds een stommiteit.

Terug naar “Reactie op Gastenboek-berichten”