Lidmaatschap NGO en afvalligheid. Voor Knaolster.

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Beele

Re: Lidmaatschap NGO en afvalligheid. Voor Knaolster.

Berichtdoor Beele » Ma Okt 18, 2010 10:38 pm

'

Ik zeg het kort en krachtig, ik heb het besturend lichaam van Jehovah's getuigen uitgesloten!

Ook al heb ik niet die officiele bevoegdheid daartoe.

Moreel gesproken, heb ik dat wel, ik heb hen op z'n minst getekent.
En het oordeel laat ik aan Jehovah God over.

Maar ik vind het persoonlijk heel, maar dan ook heel erg hypocriet om menselijke zonden van hun podiums te schreeuwen, mensen publieke te schande te zetten, vanwege menselijk te kortkomingen, mensen uit te sluiten.
Met deze informatie die ik nu heb,

Ik kan me totaal niet voorstellen dat Jezus Christus, onze herder zich zo zou gedragen in zijn tijd.
Verbondschap aan gaan met het toen heersende systeem, en ondertussen mensen uitsluiten. :(

Toen ik deze info voor het eerst las, was ik misselijk van ongeloof.

Inmiddels heb ik het kunnen relativeren, maar de hypocrise, is werkelijk voor mij misselijk makend geweest.

Zoals nog wel meer zaken.

Maar ik zal het hier nu bij deze geestelijke hoererij houden.

Hoe zal Jehovah God, dit straks beoordelen?

Het is duidelijk dat de verantwoordelijke, op deze manier bijbels gezien geestelijk zwaar hebben gefaald.

En dit is echt niet aanvaardbaar voor Jehovah God.

Groet Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Apostata
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Apostata » Di Okt 19, 2010 8:09 am

Lees ook het onvolprezen relaas van Eva Pijper, via
Of neem kennis van de info uit de Koninkrijksdienst, via http://www.paradise-cafe.nl/showthread. ... tussen-in-“Onze-Koninkrijksdienst”-…&highlight=

Beele

Berichtdoor Beele » Di Okt 19, 2010 8:50 am

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Goodie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Goodie » Di Okt 19, 2010 9:17 am

Raymond

Berichtdoor Raymond » Di Okt 19, 2010 9:34 am

De Katholieke Kerk neemt in de wereld een zeer vooraanstaande positie in en beweert de weg tot redding te zijn voor honderden miljoenen personen. Elke organisatie die aanspraak maakt op die positie zou bereid moeten zijn zich te onderwerpen aan zorgvuldig onderzoek en kritiek. Al degenen die kritiek leveren hebben de verplichting waarheidsgetrouw te zijn in het presenteren van de feiten en eerlijk en objectief te zijn in het beoordelen daarvan. - Ontwaakt! - 8 januari 1985 blz 28

jgenhomoseksualiteit @ live . nl (verwijder de spaties)

Egbert

Berichtdoor Egbert » Di Okt 19, 2010 9:52 am

knoalster

Berichtdoor knoalster » Di Okt 19, 2010 10:35 am

Johannes

Berichtdoor Johannes » Di Okt 19, 2010 10:40 am

Ezra, in het verleden heb je verschillende malen gezegd dat het niet je bedoeling is iemand ertoe te bewegen JG te verlaten. Als ik nu zie welke druk je op Knoalster legt vraag ik me af: Is Ezra veranderd of moeten zijn beweringen soms met een korreltje zout worden genomen?
In een vijandige omgeving moet Knoalster de gecoördineerde aanvallen van waarheidhaters, die geen respect voor hem en zijn mening hebben en hem proberen in de war te brengen, moedig het hoofd bieden. Ik ben heel trots op hem.
--------------------------------------
"Geen enkele wapen dat tegen u gesmeed zal worden zal succes hebben, en elke tong die tegen u zal opstaan, zult gij veroordelen"--Jes 54:17

Egbert

Berichtdoor Egbert » Di Okt 19, 2010 11:08 am

Johannes

Berichtdoor Johannes » Di Okt 19, 2010 11:11 am

Voor Beele en andere verdwaalde maar oprechte mensen op dit forum.
Het vermeend lidmaatschap van de VN van het WTG is de grootste kwakkel die afvalligen in de afgelopen jaren de wereld in hebben gestuurd.
Het is een regelrechte leugen!
De bewering dat het WTG geheime bindingen heeft onderhouden met de VN kan alleen maar uit een krankzinnig brein komen. Jammer dat oprechte mensen als Beele in die valstrik zijn gelopen en het nu zelfs als argument gebruiken om 'nooit meer naar JG terug te keren'. Het zoveelste bewijs dat Satan bijzonder sluw is. De grote Vogelvanger uit Psalm 91 gebruikt deze krankzinnige nonsens om goedgelovigen te verschalken. Zijn tactiek is HERHAAL DE LEUGEN VAAK GENOEG EN DE LEUGEN WORDT VANZELF DE WAARHEID.
Hier zijn de feiten die algemeen bekend zijn bij JG en bij welingelichte mensen.
Het WTG heeft vele jaren gebruik gemaakt van de VN-bibliotheken om toegang te hebben tot het verwijsmateriaal i.v.m. gezondheid, ecologie en maatschappelijke situaties in de wereld en dit zonder hiervoor ingeschreven te zijn.
Vanaf 1991 moest men zich bij de DPI (Department of Public Information) als NGO (Niet Gouvernementele Organisatie) laten registreren en een abonnement nemen om verder toegang te hebben tot deze bibliotheken. De registratiedocumenten die ingevuld moesten worden bevatten GEEN ENKELE PARAGRAAF DIE IN TEGENSTRIJD WAS MET ONS GELOOF. De NGO's werden er zelfs over ingelicht dat deze inschrijving bij het DPI in geen enkel opzicht betekende dat men hierdoor opgenomen werd in het VN systeem en dat er geen sprake was van een speciale status, immuniteit of voorrechten.
Toen later deze criteria voor NGO's werden aangepast en er bewoordingen werden gebruikt die zij niet konden onderschrijven, en dit voor het WTG duidelijk werd, hebben ze hun registratie geannuleerd en hun abonnement opgezegd.
Maar Satan, de vader van de leugen, rook zijn kans en inspireerde de afvalligen om valse kwakkels de wereld in te sturen.
Hun beweringen zijn gewoon gebakken lucht.
Hier op het Forum heeft iemand (ik denk Avondrood, jammer dat hij verbannen is want hij zou al lang brandhout gemaakt hebben van deze idiote beweringen) het argument gebruikt van een abonnee op De Wachttoren. Als iemand een abonnement had op De Wachttoren, betekende dit dan dat hij lid was van de WTG?
Zo Beele, ik heb speciaal voor jou en andere oprechte mensen op dit forum je 2de vraag inhoudelijk beantwoord. Binnen afzienbare tijd zal ik je 3de vraag (misschien de belangrijkste) beantwoorden en duidelijk maken waarom ik er van overtuigd ben dat het BL in onze tijd door Jehovah wordt gebruikt.

Terug naar “Algemeen”