Voor Rijk.

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Beele

Re: Voor Rijk.

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 7:11 am

Goedemorgen Rijk,

In principe denk ik net als,

Als ik maar 1 persoon heb kunnen bereiken, dan ben ik daar al blij om.

Jezus ging ook dat ene schaap zoeken.

En hij is ons voorbeeld.

Natuurlijk besef ik dat mijn wens een utopie is.

Maar niet geschoten is altijd mis.

Zo denk ik.

En wat betreft beheren van de diverse forum's en borden hier in Nederland.

Ja daar heb ik ook mijn gedachten over.

Maar het lijkt mij niets meer dan normaal, dat dan dat namen van borden en forums iets uitdragen.

Over de doelstelling.

Net als dit Forum een toepasselijke naam heeft.

Hier gaat het over Jehovah's getuigen.

En die zijn er in vele vormen.

Aangesloten, bij het WTG
Ex JG...
En ook mensen die nog steeds een getuige van Jehovah God zijn.
Maar niet aangesloten.

Dat we in een onrechtvaardige wereld leven, daar zijn de meeste het wel over eens,

Maar het zou toch op z/n minst duidelijk moeten zijn, waar de twijfelende wtg getuige het best op zijn plek zit.

Want toch niet elke twijfelende JG is gelijk op zoek naar een nieuw geloof,

Mijn wens is dat er alleen maar duidelijkheid komt, meer niet.

Groetjes Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

knoalster
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor knoalster » Wo Okt 20, 2010 9:18 am

Beele

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 9:36 am

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.

Ezra
Site Admin
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Ezra » Wo Okt 20, 2010 10:43 am

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Egbert

Berichtdoor Egbert » Wo Okt 20, 2010 11:15 am

knoalster

Berichtdoor knoalster » Wo Okt 20, 2010 11:41 am

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Wo Okt 20, 2010 11:57 am

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Beele

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 1:41 pm

knoalster

Berichtdoor knoalster » Wo Okt 20, 2010 2:15 pm

XDJK

Berichtdoor XDJK » Wo Okt 20, 2010 2:21 pm

Terug naar “Algemeen”