Verborgen Afbeeldingen. Gewoon Toeval ?

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Rijk

Verborgen Afbeeldingen. Gewoon Toeval ?

Berichtdoor Rijk » Wo Okt 20, 2010 3:33 pm

Hoi allemaal,

Hieronder afbeeldingen waarvan de meeste uit het boek, 'De Grootste Mens die ooit heeft geleefd'.

Een op zich prachtig boek over onze heer Jezus Christus tijdens Zijn verblijf op aarde.
Maar tegelijkertijd een klap in Zijn gezicht betreft de ronduit occulte symbolen erin.

Groetjes Rijk

Beele

Re: Verborgen Afbeeldingen. Gewoon Toeval ?

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 3:42 pm

Hoe Rijk,

Inmiddels ben ik op de hoogte van de verborgen tekeningen!
Toen ik ze voor het eerst zag, kon ik het eigenlijk maar amper geloven.

Ik weet dat er heel wat personen zijn die er maar wat lacherig over doen.
Alsof de teken afd geintjes uit wilde halen,

Nee,
Dat geloof ik niet, zeker niet in z'n controle systeem als het Wachttoren genootschap.

Deze afbeeldingen zijn doelbewust erin gezet.

Het zijn er teveel, om toevallig genoemd te kunnen worden.

het waarom??

Ik heb er mijn gedachten over.

Ik sluit helemaal niks meer uit.

Maar gaan we terug naar de oprichter van het JG geloof,

Charless Russel.

Die had een duistere kant,

Hij was heel erg geintreseerd in pyramidologie.

Nu niet een bezigheid, voor een Gods Geest zoeker lijkt mij.

Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Apostata
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Apostata » Wo Okt 20, 2010 7:44 pm

Mijn God, Rijk.

Of is die naam niet toegestaan :ugeek: ?

Ga je nu ook dit board vervuilen met je afbeeledingen en spiegeltjes-onzin? Het wachten is nog alleen ng op de kraaltjes... :mrgreen:

groet,

Apostata
Lees ook het onvolprezen relaas van Eva Pijper, via
Of neem kennis van de info uit de Koninkrijksdienst, via http://www.paradise-cafe.nl/showthread. ... tussen-in-“Onze-Koninkrijksdienst”-…&highlight=

Beele

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 8:20 pm

http://www.paradise-cafe.nl/showthread. ... keningen!!!

Nog iemand, die de tekeningen bespreekbaar wilde maken, en
kun je zien hoe naief ik was, toen ik net op intenet kwam :oops:

Gezien mijn reacties,

Ja, soms schaam ik me er wel voor.

Maar ik geloof dat er nog heel veel JG net zo zullen reageren als ik destijds.
Gewoon door onwetendheid.

Groet Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.

mwinswer
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor mwinswer » Wo Okt 20, 2010 8:28 pm

De stichter van Wonderlijke Traktaat Genootschap was tevens vrijmetselaar, het is duidelijk dat wandelde in de duisternis. Zijn boodschap:totaal ongeloofwaardigdoordat jij in praktijk een volgeling van satan was.

Beele

Berichtdoor Beele » Do Okt 21, 2010 7:44 am

bronvermelding.
http://www.sign2god.com/wereld/Jehova.html

Hier nog een duidelijke tekening, waar staat het wachttoren symbool voor.
Als je serieus onderzoek gaat doen,

Dan kom je erachter dat het allemaal niet zo onschuldig is, als het ogenschijnlijk lijkt.

Oordeel zelf.

Groet Beele.

Rijk

Berichtdoor Rijk » Do Okt 21, 2010 8:12 am

meindert

Berichtdoor meindert » Do Okt 21, 2010 8:42 am

WTG is ontmaskert als een occulte organisatie , nu duidelijk is dat deze organisatie zich laat leiden door duistere machten is er maar 1 mogelijkheid: ga direct weg uit deze satanische boel.

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Do Okt 21, 2010 10:21 am

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

meindert

Berichtdoor meindert » Do Okt 21, 2010 10:35 am

Beste Ezra,

Je voelt nog veel sympathie voor het WTG, maar je slaat de plank in dit geval flink mis. Het is al tientallen jaren bekend dat Russell een vrijmetselaar is geweest. De bijbel spreekt duidelijk over deze occulte dinngen. Waarschijnlijk heb jij je daarin nog niet verdiept. Blijft staan dat wij ons niet met dit soort dingen hebben in te laten.

Ik hoop dat je ogen worden geopend voor deze gevaarlijke kant van het leven en daarmee voor de kwade kant van Russell.

Terug naar “Algemeen”