voor Johannes: De term Groot-Babyloniër

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Raymond

voor Johannes: De term Groot-Babyloniër

Berichtdoor Raymond » Wo Okt 20, 2010 6:39 pm

Beste Johannes,

je hebt nu een aantal keren richting mij de term Groot-Babyloniër gebruikt.

Ik heb je tot driemaal toe gevraagd waarom je dat doet. Toch heb ik nog steeds geen antwoord van jou op deze vraag mogen ontvangen.

Dus nogmaals de vraag: Waarom ben ik in jou ogen een Groot-Babyloniër? (In schijn je erop te duiden dat ik zou weten wat jij bedoelt).

Zolang je geen met argumenten onderbouwde mening geeft, waarom je mij een Groot-Babyloniër noemt, zou ik je dringend willen vragen deze term met verwijzing naar mij achterwege te laten.
De Katholieke Kerk neemt in de wereld een zeer vooraanstaande positie in en beweert de weg tot redding te zijn voor honderden miljoenen personen. Elke organisatie die aanspraak maakt op die positie zou bereid moeten zijn zich te onderwerpen aan zorgvuldig onderzoek en kritiek. Al degenen die kritiek leveren hebben de verplichting waarheidsgetrouw te zijn in het presenteren van de feiten en eerlijk en objectief te zijn in het beoordelen daarvan. - Ontwaakt! - 8 januari 1985 blz 28

jgenhomoseksualiteit @ live . nl (verwijder de spaties)

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Algemeen”