Zal het dan toch mogelijk zijn?

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Johannes
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Zal het dan toch mogelijk zijn?

Berichtdoor Johannes » Vr Okt 22, 2010 2:58 pm

Beele, er zal een tijd komen dat het WTG er niet meer zal zijn, maar het zal niet de instorting zijn die je verwacht.
Het zal zijn als Jehovah's koninkrijk het volledig bestuur over de aarde zal overnemen en deze goddeloze wereld en degenen die Jehovah hebben verlaten er niet meer zullen zijn. Jehovah's volk zal dan geen wettelijk instrument, want dat is het WTG, meer nodig hebben voor de verwezenlijking van Gods voornemen. Maar ik vrees heel erg voor allen die Jehovah en zijn volk verlaten hebben. Ik verkneukel me er niet in, hoor, integendeel ik ben er erg bedroefd voor en probeer met mijn berichten hen ertoe te bewegen over hun huidige situatie na te denken.
------------------------------------
"Gij liept goed. Wie heeft u verhinderd de waarheid te blijven gehoorzamen?" -- Paulus -- Galaten 5:7

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Algemeen”