Vraag aan de beheerder.

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Beele

Vraag aan de beheerder.

Berichtdoor Beele » Za Okt 23, 2010 3:51 pm

Hallo Ezra,

Ik heb echt respect voor je beslissing, en je hebt ook duidelijk aangegeven het waarom.

Ik mail nooit zo graag prive,

Maar ik wil je wel iets voorleggen.

Na heel wat verschillende plekken gehad te hebben.
Waar ik overal veel heb kunnen leren,

Voelde ik me hier het meest op mijn plaats.

Waarom!

Omdat dit juist een plek is waar zowel JG als exJG komen.

Ik heb na mijn uitsluiting nooit contact kunnen leggen met JG.

Ik heb nooit de kans gehad om met hen te spreken.

Ik wil je absoluut niet onder emotionele druk zetten hoor.

Maar zie jij zelf niet de grote meerwaarde van juist dit Forum?

Bestaat er een kans, dat ik je nog kan overhalen, of zou je het nog eens willen overdenken, om op je besluit terug te komen?

Er zijn hier onderling al wat fijne contacten opgebouwt.

Dat vind je niet zomaar overal opnieuw.

Over het algemeen, hangt hier een eerlijke en goede sfeer.

Er worden mooie onderwerpen besproken, en het fijne is dat er ook echt JG actief aan deelnemen, waar in Nederland heb je nog zo een plek?

Volgens mij nergens.

Zou je om die reden nog eens over je beslissing na willen denken?

Blijf je bij je beslissing,
Wat ik ook respecteer hoor, dan wil ik je nogmaals laten weten dat ik altijd veel aan je borden heb gehad.
Zowel PC als deze plek.
Ik heb er kennis op kunnen doen, die van onschatbare waarde zijn voor mij,

Lieve groetjes Beele :)
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

knoalster
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Vraag aan de beheerder.

Berichtdoor knoalster » Za Okt 23, 2010 6:27 pm

Of wellicht dit forum een doorstart geven onder leiding van (een) andere(n).
Dan met ander naam natuurlijk om niet de link te hebben met je website die nog wel onder je leiding staat.

Op die manier heb jij die druk niet meer, hoef je je ook geen druk meer te maken over de link met je website en de wensen die je had toen het begon en het forum blijft ook nog eens bestaan!

Ik sluit me verder echt bij Beele aan, dit is de enige plek waar JG ook nog echt actief zijn! Ja, JG worden hier ook negatief behandelt maar we zijn er in elk geval nog hier.

Vergeleken PC en andere forums staat deze met stip bovenaan!

enige minpuntje is de naam......

Charuto

Berichtdoor Charuto » Zo Okt 24, 2010 1:18 am

Nu ik voelde mij op dit forum voorlopig ook wel het meest thuis, omdat het vooral thema's zijn die me interesseren, en omdat er uiteraard ook nog wat JG's in de tuin aanwezig waren.
Verder houd ik er wel van dat je niet als je even een uur of vier niet op het bord aanwezig was, een hele resem met nieuw materiaal had voor te lezen.

Vroeger zat ik heel vaak op het bijbelprikbord, misschien een ideetje voor Knoalster, als hij over geloof wilt praten: .

Verder heb ik geen enkele probleem met de name, daar de wachttorenorganisatie niet eigen is aan de term Jehovah's getuigen.
Daarom heeft iedereen het recht zich een getuige van God te noemen; Beele, Ezra, jan met de pet...
Voor mezelf prefereer ik de term ernstige bijbelstudent.
I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance, we find each other it's beautiful; if not, it can't be helped - Frits Perls

Beele

Berichtdoor Beele » Zo Okt 24, 2010 7:45 am

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Terug naar “Algemeen”