Voor Anoniempje!

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Beele

Voor Anoniempje!

Berichtdoor Beele » Za Aug 08, 2009 4:39 pm

Hallo Anoniempje,

Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat!
En hopelijk trek je je ook niks aan, van wat hier voor jou wordt gepost!
Het laatste bericht opzich is al weer heel liefdeloos, jou gevoel van eenzaamheid en verdriet wordt maar even van de tafel geveegd, alsof je daar op zit te wachten, oke met een kleine erkenning, dat dit vaker voor komt :roll: jij bent echt niet de enige die door een JG opvoeding een richting in is gedwongen, dat het heel moeilijk en pijnlijk is, om een nieuw leven buiten het WTG te beginnen spreekt wel uit de vele ervaringen die ik heb gelezen!
Zo je wilt, kun je ervaringen van andere lezen op paradise cafe.nl
Misschien kan het je steunen in de weg die voor je ligt, en bij het maken van bepaalde keuzes.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

Groet Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Algemeen”