Wederom speciaal voor Avondrood

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Apostata
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Wederom speciaal voor Avondrood

Berichtdoor Apostata » Do Okt 08, 2009 7:36 pm

Het antwoord van Avondrood geeft imho duidelijk de intentie van haar weer, namelijk met modder blijven gooien.

Van enig voornemen om tot inhoudelijkheid te komen blijkt minder dan niets. Wat mij betreft, hoewel met pijn in het hart, verwijderen dat bericht, en de door jou (Ezra) gekozen weg handhaven.

Waarom met 'pijn in het hart'? Omdat ik in principe liever niet zie dat mensen (moeten) afhaken. Maar in het geval Ar, zijn er kansen genoeg geweest, en het is wel een keer klaar. Dat moment is goed beschouwd al lang gepasseerd.

groet,

Apostata
Lees ook het onvolprezen relaas van Eva Pijper, via
Of neem kennis van de info uit de Koninkrijksdienst, via http://www.paradise-cafe.nl/showthread. ... tussen-in-“Onze-Koninkrijksdienst”-…&highlight=

Egbert
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Egbert » Do Okt 08, 2009 7:56 pm

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Do Okt 08, 2009 10:12 pm

Avondrood, ik vond één stukje in je bericht nog wel de moeite waard om op te antwoorden, want kennelijk ben je je er niet erg van bewust WAAROM ik jou anders behandel. Je schreef:

"Op de site met de domeinnaam "Jehovahs-Getuigen.nl" zijn atheïsten, agnostici, Wicca bewonderaars, spiritisten, reïncarnisten, psychoten, samenhokkers en andere hoereerders welkom zonder dat ze hun motivatie om te posten moeten toelichten. Alleen de authentieke Getuigen van Jehovah worden geweerd of gebannen tenzij zij hun motivatie toelichten of vragenlijsten beantwoorden. Hoog tijd voor een andere domeinnaam.

Tot nog toe zijn hier zover ik weet slechts 3 "authentieke" Getuigen van Jehovah geweest, jij, Whisbone en André. Zoals je ongetwijfeld hebt bemerkt, is geen van deze "authentieke" Getuigen in het begin door mij geweerd, gebannen, gevraagd naar hun motivatie of gevraagd dat ze even een vragenlijstje willen beantwoorden. André bijvoorbeeld is een Getuige die ik zeer respecteer. Omdat hij het altijd met mij eens is? Nee, want dat interesseert mij weinig en is overigens niet zo. Ik respecteer André omdat hij hier zijn mening laat weten (bijvoorbeeld over mijn terugtrekking), maar dat op een respectvolle wijze doet. Hij bedient zich niet van scheldpartijen, polariserende kwalificaties, zwartmakerijen of verdachtmakingen (overigens ken ik André ook van de 'vroeger' jehovahs-getuigen.nl tijd).

Jij en Whisbone daarentegen zijn als twee om zich heen schoppende "authentieke" Getuigen binnengekomen (ik kan me je allereerste bericht in het gastenboek van 24 april 2009 nog danig voor de geest halen). Van het begin af aan zijn jullie als "authentieke" Getuigen veroordelend geweest naar zo'n beetje iedereen op dit forum. Vanaf het allereerste begin hebben zowel jij als Whisbone van leer getrokken, waarbij het van kwaad tot erger ging, totdat Whisbone mijn grens overschreed door een zeer kwalijk bericht te plaatsen over Egbert. Vanaf dat moment heb ik hem een voorwaarde gesteld: Geen berichten meer voordat er excuses zijn aangeboden voor zijn doodschop-bericht. Je mag overigens blij zijn dat ik de verdere berichten van de "authentieke" Getuige Whisbone daarna inderdaad verwijderd heb, want zijn niveau is niet bepaald omhoog gegaan. Deze "authentieke" Getuige heeft wat mij betreft dus alle krediet verspeeld.

Uit je berichten blijkt dat je er erg trots op bent dat je ontmaskeringsonderwerp zoveel respons heeft gekregen en zo vaak bekeken is. Ik kan je vertellen dat je maar heel weinig hebt om trots op te zijn in dat onderwerp, want het beeld dat jij daar achter hebt gelaten van "authentieke" Getuige is zeer, zeer matig. Je gebrek aan enige inhoudelijke reactie en voortdurende verdacht- en zwartmakerij van zo'n beetje alle personen op dit forum, hebben ervoor gezorgd dat je kredietwaardigheid, om het zo maar even te noemen, ver te zoeken is.

En ja, ik zie ook dat anderen jou persoonlijk hebben aangevallen. Maar, in plaats van je slachtofferrol op te zoeken en te roepen dat je zo anders behandeld wordt dan anderen, zou je misschien beter eens eerlijk in de spiegel kunnen kijken. Ik heb je al eerder gezegd dat je uit een 'gesprek' terugkrijgt wat je erin stopt. Ik ga er vanuit dat je donders goed weet waar je hier mee bezig bent en dat je dus ook donders goed weet dat je hier met opzet de boel aan het jennen bent. DIt doe je net zolang tot je wat commentaar terugkrijgt en zie daar, de self-fulfilling prophecy: Avondrood wordt als "authentieke" Getuige vervolgd op een forum met allemaal slechte mensen!

De meeste "anderen" ken ik als respectvolle en inhoudelijk meepratende personen, allemaal met hun eigen "gebektheid". Ben ik het altijd met hen eens of deel ik hun zienswijzen (of zelfs hun levensstijl... als je zover zou willen gaan)? Nee, maar dat weerhoudt mij er niet van om gewoon op een normale manier met hen in gesprek te gaan en omgekeerd weet ik dat van hen ook, eenvoudig omdat ik ze ook van een ander forum ken. Ik ga er nu dus vanuit dat je begrijpt dat het onderscheid wat ik maak NIET voortkomt uit het feit of iemand wel of geen "authentieke" Getuige is, dat het eigenlijk ook nog niet eens gaat om WAT je zegt, maar HOE je het zegt en de bereidheid om andermans argumenten en meningen aan te horen. Daarvan heb jij vanaf het allereerste begin echter geen enkele blijk gegeven.

Al met al zou ik in mijn handjes knijpen als ik jou was dat je ontmaskeringsonderwerp gesloten is en dat ik je een kans heb gegeven in dit onderwerp eens na te denken over wat je hier verder nog wilt, wat je motivatie is om hier verder te posten en op welke wijze je dat gaat doen. Ik had gehoopt dat je er enkele dagen over zou doen, voordat je antwoord zou geven op deze vragen, omdat daaruit zou blijken dat je op zijn minst even hebt stilgestaan bij wat je hier aan het doen bent geweest.

Overigens staan deze vragen wat mij betreft nog steeds open en laat ik je bij deze weten dat al je berichten zullen worden verwijderd zolang je hier geen duidelijk antwoord op hebt gegeven. Ook een eventuele reactie op dit bericht van mij (buiten de laatste vragen) zal ik verwijderen. Zie dit bericht maar als service van de zaak om je denkproces wat op gang te brengen.

Groeten,
Ezra
"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

XDJK

Berichtdoor XDJK » Vr Okt 09, 2009 6:58 am

knoalster

Berichtdoor knoalster » Vr Okt 09, 2009 8:14 am

gewoon niets aantrekken van die avondrood, want daar klopt gewoon niets aan,
ze weet blijkbaar dondersgoed dat JG niet helemaal in orde is,
anders had ze wel kunnen reageren op al die vragen
ze weet gewoon niets erop te zeggen

gewoon wachten tot een goede JG langskomt en inhoudelijk erop ingaat

PS: waar the hell is die gastenboek toch..... zie alleen algemeen en reactie op

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Vr Okt 09, 2009 8:49 am

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Dushi

Berichtdoor Dushi » Vr Okt 09, 2009 9:20 am

Wat ik grappig vind, is dat ik niet geloof dat Avondrood een echte JG is... Het lijkt mij eerder iemand die er plezier in vindt om lekker te schelden op fora's.

Als Avondrood wél een echte JG is, is het nóg grappiger, want dan kunnen de ex-JG's op dit forum het er over eens zijn dat Avondrood géén goede JG is... De JG's die ik ken, en waar ik respect voor heb, zijn stuk voor stuk in ieder geval zachtaardig (sommige ook intelligent en genuanceerd), maar géén van de JG's die ik ken, zou lopen schelden op een forum als dit. Een echte JG die mag trouwens op een forum als dit helemaal niet komen!

Beele

Berichtdoor Beele » Vr Okt 09, 2009 9:30 am

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

jimrea

Berichtdoor jimrea » Vr Okt 09, 2009 10:25 pm

73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Beele

Berichtdoor Beele » Vr Okt 09, 2009 10:54 pm

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Terug naar “Algemeen”