Wederom speciaal voor Avondrood

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Apostata
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Wederom speciaal voor Avondrood

Berichtdoor Apostata » Za Okt 24, 2009 12:09 am

Lees ook het onvolprezen relaas van Eva Pijper, via
Of neem kennis van de info uit de Koninkrijksdienst, via http://www.paradise-cafe.nl/showthread. ... tussen-in-“Onze-Koninkrijksdienst”-…&highlight=

knoalster
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor knoalster » Za Okt 24, 2009 7:45 am

om op je vraag integaan:
als Avondrood persoonlijk gaat aanvallen dan mogen van mij al zijn berichten gedelete worden
of enig ander provocerende teksten

als het inhoudelijk is, of zelfs als het een normaal niet inhoudelijk bericht is,
dan mogen de berichten blijven,moet gewoon aardig blijven hier

maar zoals Ezra zei, doet er niet echt toe wat ik denk

Avondschemering

Berichtdoor Avondschemering » Zo Okt 25, 2009 1:49 pm

Vermits de mails gericht aan de Heer Bijkerk ondertekend werden met "De Webmasters" heb ik me gericht tot de beheerders van deze site en het gehad over "jullie".
Wat de reacties op mijn vraagstelling betreft stel ik vast dat sommigen beweren dat Avondrood niet van het forum is gebannen maar dat alleen haar berichten worden verwijderd. Maar ik zie het verschil niet. Misschien zal ik in de toekomst nog eens uitgebreid reageren maar hiervoor zou ik de hele draad moeten doornemen.
Mijn voorlopige indruk is dat aan Avondrood "restricties" zijn opgelegd, dat zij (het kan ook hij zijn) zich er niet aan heeft gehouden, dat ze is "uitgesloten", en alleen "wederopgenomen " kan worden als ze "berouwvol" is en een gemotiveerde aanvraag tot "herstel" indient. Misschien terecht, maar waar hebben hebben we dat nog gehoord?

Egbert

Berichtdoor Egbert » Zo Okt 25, 2009 3:15 pm

Avondkerk,

Het verschil met jouw 'uitsluiting' is heel groot!

Toen ik aan het 'rechterlijk' comitée mijn dodelijke zonde opbiechtte waarom ik niet meer in het besturende lichaam geloofde, heb ik dat met onderbouwing gedaan. (Waarop natuurlijk a.r.-achtig werd gereageerd)

Toen aan jou misschien wel honderd keer werd gevraagd wat bij Ezra in zijn handtekening staat, om dat te onderbouwen speel je op het mannetje.

Ten tweede, heeft de uitsluiting van verdere deelname aan dit prikbord geen consequenties voor jouw omgang met jouw familie.

Ik zal voor je bidden dat je ogen opengaan.

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Ma Okt 26, 2009 6:25 pm

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Johannes

Berichtdoor Johannes » Di Dec 08, 2009 3:44 pm

Aan hem die anderen aanmaant 'geestelijke bloemetjes te zaaien'

Waarom blijf je dan,bij elke doortocht,brandnetels zaaien door steeds dezelfde beschuldigingen te uiten????

XDJK

Berichtdoor XDJK » Wo Dec 09, 2009 7:30 pm

Johannes

Berichtdoor Johannes » Vr Dec 11, 2009 5:35 pm

XJDK, ik vind je antwoord nogal warrig. Ik heb het bijbelboek Micha overlopen maar het heeft me niets duidelijk gemaakt. Ik heb zojuist je echte naam op Google ingetikt en nu is het voor mij duidelijk. Ik leef echt met je mee. Vraag Jehovah dat hij je helpt tot rust te komen zodat je weer gelukkig kunt worden en ook zelf 'geestelijke bloemetjes kunt gaan zaaien' Ik hoop dat die tijd eens zal komen en dat de volgende teksten in de bijbel je hierbij zullen helpen. Jes.30:15; Psalm 41:1-4; Psalm 145:14,15; Psalm 34:18; Jes.33:24.

XDJK

Berichtdoor XDJK » Vr Dec 11, 2009 7:25 pm

Johannes

Berichtdoor Johannes » Vr Jan 29, 2010 4:21 pm

Neen Dirk, ik ben Jezus niet. Je moet niet bevreesd zijn, ik ga je geen concurentie aandoen. Als ik je goed begrijp heb je JG verlaten omdat je niet de Opperfarizeer mocht worden. Graag zou ik van je vernemen waarom je voortdurend spreekt over het bloed van Christus dat zich in Brugge bevind en wat Diederik van den Elzas daar mee te maken heeft. Nogal mysterieus.

Terug naar “Algemeen”