Aankondiging - Goedkeuring Gastberichten

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Ezra
Site Admin
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Aankondiging - Goedkeuring Gastberichten

Berichtdoor Ezra » Do Nov 26, 2009 12:26 am

Beste allemaal,

Aangezien we hier op het forum last hebben van spammers (spamrobots die allerlei links plaatsen EN iemand onder de naam Avondrood) zullen berichten die door gasten worden geplaatst vanaf vandaag eerst door mij goedgekeurd moeten worden voordat ze op de site verschijnen. Berichten van geregistreerde gebruikers worden wel direct geplaatst. Wellicht proberen we het over een tijdje weer zonder benodigde goedkeuring, maar voor nu is deze maatregel helaas nodig. Vanzelfsprekend zal ik proberen het geplaatste bericht bij goedkeuring zo snel mogelijk te plaatsen, maar er kan dus enige (uren/dagen) vertraging in zitten.

De goedkeuring behelst op dit moment enkel het bepalen of er sprake is van spam.* Alle verdere berichten zullen gewoon worden geplaatst.

Groeten,
Ezra

* Ter beoordeling aan mij...
"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Antony Tulung
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Aankondiging - Goedkeuring Gastberichten

Berichtdoor Antony Tulung » Za Jun 19, 2010 9:49 pm

;) Goed gedaan Ezra! Jehovah's Zeggen!!
zaterdag 19 juni 2010
God staat aan mijn zijde; ik zal niet vrezen. Wat kan de aardse mens mij doen? — Ps. 118:6.
Verwijzingen:
(Psalm 56:4) In eendracht met God zal ik zijn woord loven. Op God heb ik mijn vertrouwen gesteld; ik zal niet bevreesd zijn. Wat kan vlees mij doen?
(Hebreeën 13:6) Dus kunnen wij goede moed hebben en zeggen: „Jehovah is mijn helper; ik wil niet bevreesd zijn. Wat kan een mens mij doen?”

Johannes

Berichtdoor Johannes » Zo Jun 20, 2010 4:39 pm

Weer iemand die hier verloren is gelopen. En ik die dacht spoedig op rust te kunnen gaan. Ja, dat komt ervan als je het niet kunt laten verloren gelopen mensen te helpen de juiste weg weer te vinden.
Toch een heuglijke dag voor Ezra. Eindelijk iemand die hem steunt in zijn beslissing om berichten pas te plaatsen als ze zijn zegen hebben gekregen.

Egbert

Berichtdoor Egbert » Wo Jul 07, 2010 9:37 pm

Johannes

Berichtdoor Johannes » Do Jul 08, 2010 7:38 pm

Egbert, je bent sterk in het citeren van bijbelteksten, (alhoewel steeds dezelfde) maar waarom pas je ze niet zelf toe?

Egbert

Berichtdoor Egbert » Do Jul 08, 2010 11:33 pm

Johannes

Berichtdoor Johannes » Za Jul 10, 2010 3:54 pm

Egbert, je zegt dat ik een borstklopper en een Farizeeer ben. Is dat niet oordelen? Dan weet ik het ook niet meer.
Waarom zeg je dat ik je een afvallige noem? Ik heb dat niet gedaan. Ofwel begint mijn geheugen me parten te spelen.
Je zegt dat je durft te wedden dat veel JG 'het paradijs' wel zullen halen. ALLE getrouwe JG zullen het halen. Maar Egbert, zorg er voor dat JIJ er zult zijn, zodat ik je dan in die weddenschap al dan niet gelijk kan geven.

Chris

Berichtdoor Chris » Za Jul 10, 2010 11:46 pm

Als miljioenen mensen in een stommiteit geloven, is het nog steeds een stommiteit.

Egbert

Berichtdoor Egbert » Zo Jul 11, 2010 12:32 am

Johannes

Berichtdoor Johannes » Ma Jul 12, 2010 2:22 pm

Chris, in dooddoeners ben je sterk.
Natuurlijk begrijp ik de teksten die Egbert citeert. Maar ik mag toch nog zeggen dat hij ze zelf niet toepast. Hoe ik dat weet? Door gewoon zijn berichten te lezen. Doe maar eens de proef. Lees zijn berichten eens op dezelfde manier als je de mijne leest. Zowel jij als hij oordelen voortdurend mensen die Jehovah trouw zijn gebleven. Egbert noemt ons zelfs een sekte. Zo, Chris kom maar van je toren want Jehovah heeft de nederigen lief.

Terug naar “Algemeen”