Leugens over JG op dit forum (website) of toch de Waarheid?

Regelmatig worden personen op dit forum ervan beticht "leugens over JG" te verspreiden. In dit forum worden deze (vermeende) leugens nader onder de loep genomen.
Egbert

Re: Leugens over JG op dit forum (website) of toch de Waarhe

Berichtdoor Egbert » Di Okt 19, 2010 10:58 pm

knoalster schreef:kinderachtige reactie Egbert!

Waarom zou ik niet willen dat je bij de kudde hoort?

Ik hoor al bij de kudde.

knoalster schreef:Zou juist super zijn als we de mensen hier weer echt broeders en zusters te kunnen noemen!

Wat houd je tegen? Dat ze niet achter het wachttorenparadijs staan?

knoalster schreef:Ook erg kinderachtig dat je weer over dat JG verhaal komt,
ik heb het daar al met Beele over gehad en dat moge een duidelijk verhaal zijn!!

Het is geen beschermde naam of wat dan ook, maar zoals ik inmiddels al 10 milj keer heb uitgelegd, als je jezelf JG noemt dan identificeer je je als zijnde verbonden met de Organisatie!

Ga maar prediken, ten minste als je dat Bijbels verbod nog opvolgt, en noem je maar een JG, niemand die dan zal twijfelen dat je bij de JG verbonden met organisatie hoort!

Of als je dat gebod voor het onderling vergaderen nog opvolgt, noem je gemeente maar een zaal voor JG, niemand die zal twijfelen!

Je suggereert WEER dat ik misschien niet zou prediken. Dat doe ik niet op jouw manier. Alleen, ik doe het veel efficienter dan met vlugschriftjes langs de deuren.
De mensen komen naar mij toe. Wat wil je nog meer?

Ik wil beslist niet bij jouw verwerpelijke organisatie horen.

meindert

Re: Leugens over JG op dit forum (website) of toch de Waarhe

Berichtdoor meindert » Wo Okt 20, 2010 1:31 pm

Beste Egberten Knolletje,

Ik zou gewoon stoppen met het schrijven hier, jullie zijn het gewoon niet met elkaar eens. Dat weten we al en het zal ook niet veranderen. Veel succes verder. We weten inmiddels alles wat jullie van elkaar vinden.

Terug naar “(Vermeende) Leugens Over JG”