vragen over doop en levensstijl-vervolg?

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
jimrea
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: vragen over doop en levensstijl-vervolg?

Berichtdoor jimrea » Ma Okt 04, 2010 6:02 pm

Je schiet er weinig mee op, in zoverre dat inzichtelijk wordt om de hoeveel adem teugen Johannes de waarheid geweld aandoet vanuit zijn (zonder meer oprechte) overtuiging.
73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

knoalster
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor knoalster » Ma Okt 04, 2010 6:33 pm

Beele

Berichtdoor Beele » Ma Okt 04, 2010 6:39 pm

Knoalster, ik schrik soms wat van je reacties,
Ik zou het straks in de velddienst zeker zo niet aan pakken hoor :|

Respect, zal je moeten leren voor de huisbewoner, al is dat een katholiek of een ongelovige.
je zal met argumenten moeten leren spreken.

Dus wen er maar aan!

Ik heb overigens wel veel van de velddienst geleerd hoor.

groetjes Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

knoalster

Berichtdoor knoalster » Ma Okt 04, 2010 7:13 pm

oh wie zegt dat ik er geen respect voor heb dan?
heb ik echt wel hoor, enne dat gebrek aan bijbelse kennis ivm 3-eenheid is mensen wel te leren hoor, daar hebben we hersens voor!

Mensen die in 3-eenheid geloven hebben gewoon geen kans gehad om echt iets te leren over de Bijbel.

Beele

Berichtdoor Beele » Ma Okt 04, 2010 7:32 pm

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

knoalster

Berichtdoor knoalster » Ma Okt 04, 2010 7:51 pm

@Beele

Dat weet ik allemaal wel hoor!
Ben momenteel ook bezig met studie waarin communicatie ook ontzettend belangrijk is dus leer het van 2 kanten!

Echter ben ik nu niet aan het prediken of iemand aan het overtuigen!
Ik ga echt niet bij iemand aan huis zo praten, ben niet gek.

Daar buiten denk ik ook niet dat Meindert ook maar enige interesse heeft om ook maar iets uit de Bijbel te leren, zo komt hij niet over en zeker niet met dat ontwijken van alles.

meindert

Berichtdoor meindert » Di Okt 05, 2010 8:59 am

Knol,

Je doet veronderstellingen die totaal niet kloppen.Je veroordeelt mij omdat ik jou mening niet deel. Ja, ik interreseer mij wel degelijk voor de bijbel en lees elke dag meerdere malen daarin. Mag ook graag naar bijbelstudie gaan. In pricipe zit ik dit jaar op 3 bijbelkringen. Ik heb de lefde voor de bijbel en voor DE WAARHEID al heel lang en het geeft inhoud aan je leven.

Je plaatst veel opmerkingen en bijbelteksten, daar mee overtuig je me totaal niet. Veel geschreeuw en weinig wol. Bovendien laat ik mij niet dwingen om een nutteloze discussie met jou aan te gaan. Waarom niet? Omdat je absoluut geen enkele wil toont om de echte waarheid te horen, laat staan die te volgen. Je leeft in de leugens die het genootschap je voorhoudt. Je wordt met de week zieliger in je reacties

Terug naar “Algemeen”