Ex Jehovah 's getuigen en afvallige.

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Beele

Re: Ex Jehovah 's getuigen en afvallige.

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 4:58 pm

Hallo Johannes,

Ik ben het met bepaalde dingen die je schrijft 100 % eens,

Zeker dat er personen zijn. die zelf totaal niet inhoudelijk kunnen reageren, zoals je lijstje laat zien.
Maar ondertussen wel flink willen doen tegen een jonger persoon als Knoalster,
Ik vind eigenlijk ook wel dat hij zich vaak keurig kan verdedigen.

Wat je verder schrijft, Johannes,

heb je het echt nodig, om personen persoonlijk aan te vallen?

Ik zou dat niet meer doen als ik jou was.

het siert je niet.

En wat de domeinnaam betreft,

Ik vind dit forum een eerlijke site.

Ik zou willen, dat ik in mijn jongelings jaren betere info had gekregen, maar die was er in die tijd niet.

Weet je Johannes, ik geloof zelfs dat er nog een tijd komt dat het WTG in elkaar gaat zakken, door Gods hand,

Dan zal blijken wie de ware getuigen waren.

Maar ik ben ervan overtuigd, dat er heel veel oprechte broeders en zusters zijn.

Groetjes Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

Bokito
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Bokito » Wo Okt 20, 2010 8:47 pm

Langzamerhand word ik een beetje ziek ( zacht uitgedrukt ) van Johannes en Knoalster hun gekakel!
Allereerst wil ik me niet scharen achter degene die hier JG haters genoemd worden, want dat doe ik ( en met mij vele anderen ) helemaal niet!
Ik vraag me eigenlijk af waarom jullie niet op het Paradice Cafe te vinden zijn, of is dat tegen jullie geweten? :?
Ik snap echt niet wat jullie beogen met deze uitspraken, want LUISTEREN kunnen jullie niet!
Lees eerst eens alle bewijzen die jullie telkens voor gehouden worden, en ga niet zo walgelijk op jullie stomme streepjes staan, vooral Johannes is ronduit beledigend.
Concubine??? Uit welke eeuw kom jij!
Ik sluit me bij Beele aan die zei, ik wilde dat ik vroeger die informatie gehad had, dan was het met mij niet zo ver gekomen.
Blijf maar lekker dromen in jullie Organisatie, ik ben blij dat ik mijzelf hier van losgescheurd heb!
En vertel me niet hoe en waar en wanneer ik in God moet gaan geloven, dat maak ik zelf wel uit!

Beele

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 8:56 pm

Hallo Bokito,

Nou je schrijft over mij, toevallig ben ik om bepaalde redenen,
Weg van PC,

En dit had zeker veel te maken met afvallige hoor.

Op PC is een beschermende sfeer, wat ik heel juist vind,
Voor de mensen die zeg maar, dat nodig hebben.
Juist na een WTG tijd......
Dus je kunt PC niet vergelijken met dit forum.

Hier gaat het soms fel tegen fel, dat klopt.

Maar ik vind het wel zo duidelijk, en eerlijk.

Ik ben helemaal niet tegen Johannes of tegen Knoalster.

Zij geven gewoon net als andere HUN mening.

En dat moet kunnen, toch?

Op deze manier, schep je een brug/weg tussen beiden groepen.
Ik bedoel, de getuigen binnen het WTG en de getuigen buiten het WTG.

Groetjes Beele.
En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.

jimrea
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor jimrea » Wo Okt 20, 2010 9:00 pm

Knoal heeft nog altijd een account op PC dacht ik.
Maar dat zal hij de ouderlingen waarschijnlijk niet melden om zijn doop niet in gevaar te brengen.
Johannes zou ik liever in deze staat niet op PC zien.
73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Beele

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 9:07 pm

knoalster

Berichtdoor knoalster » Wo Okt 20, 2010 9:20 pm

Beele

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 9:37 pm

Bokito

Berichtdoor Bokito » Wo Okt 20, 2010 9:40 pm

Ik ga niets onderbouwen, zoals jij het noemt Knoalster, want dan moet ik alles herhalen wat jullie gezegd hebben, en daar heb ik helemaal geen zin in.
Ik vind gewoon dat alle uitlatingen die jij en Johannes doen neer komen op jullie gelijk, en dan alleen julllie eigen gelijk, er is geen enkele ruimte voor anders denkende.
Met luisteren bedoel ik, zoek en lees eens al die brieven die Ezra, en Boodschapper ( nu Rijk geloof ik ) verstuurd en gekregen hebben, en oordeel dan eens zelf.
Lees eens het boek van Ray Franz, maar dat is verboden lectuur he, of heb ik ongelijk!
Wat jullie hier verkondigen is een richtings verkeer, en elkaar uitmaken voor van alles en nog wat, daar houd ik niet zo van.
Nu begin je ook al over de vermeende Katholieken op PC, so what, mogen die daar niet komen?
Ik ben niet zo goed met de computer als jullie, dan zou ik misschien beter kunnen onderbouwen zoals je zegt, maar misschien is dit eerst even genoeg ONDERBOUWING voor jou!

Beele, natuurlijk mag iedereen zijn mening geven, dat ben ik wel met je eens, maar ik bemerk bij mezelf dat ik hier niet veel van leer, ik vind het alles met elkaar te rommelig.
Ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel.

Gr Bokito.

Beele

Berichtdoor Beele » Wo Okt 20, 2010 9:58 pm

jimrea

Berichtdoor jimrea » Do Okt 21, 2010 3:49 pm

73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put amsat dot org behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software

Terug naar “Algemeen”