Zag Jezus Alles Door De Vingers ?

Plaats hier alle overige onderwerpen die niet voortkomen uit een reactie op een gastenboekbericht.
Charuto
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Zag Jezus Alles Door De Vingers ?

Berichtdoor Charuto » Ma Okt 18, 2010 12:19 am

I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations and you are not in this world to live up to mine. You are you and I am I, and if by chance, we find each other it's beautiful; if not, it can't be helped - Frits Perls

Beele

Berichtdoor Beele » Ma Okt 18, 2010 6:28 am

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.
Lukas 21:27

http://www.sign2god.com/folders/Wederkomst-Jezus.html

knoalster
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor knoalster » Ma Okt 18, 2010 8:38 am

@Beele

Ik zie echt niet waarom er zo'n drama van dat VN verhaal gemaakt moet worden! leden van de VN zijn ook landen, niet organisaties!
Als je kijkt naar het begrip van een ngo dan is dat gewoon een organisatie die op de wereld helpt met bepaalde zaken(bv milieu, gezondheid, ontwikkelingswerk of bevorderen van mensenrechten)

Dat heeft niet zo zeer iets te maken met de VN!

Tuurlijk kun je er vraagtekens bij zetten.

Verhaal is ook anders omdat ze tegen VN zijn enzo, om er dan achter te komen kan pijnlijk zijn, maar echt lidmaatschap is het nog niet eens, ondanks de dingen die je moet doen.

Rijk

Berichtdoor Rijk » Ma Okt 18, 2010 8:48 am

Beele

Berichtdoor Beele » Ma Okt 18, 2010 10:31 am

En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen in een wolk met kracht en grote heerlijkheid.

Ezra
Site Admin

Berichtdoor Ezra » Ma Okt 18, 2010 11:52 am

"Personen met een aardse hoop moeten daarom Christus als hun Hoofd erkennen
en onderdanig zijn aan de getrouwe en beleidvolle slaaf en het Besturende Lichaam
en aan de mannen die als opzieners in de gemeente zijn aangesteld."

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen."

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

Johannes

Berichtdoor Johannes » Vr Okt 22, 2010 3:13 pm

Beele, als je gelooft dat het WTG lid is geweest van de VN, dan gellof je de grootste kwakkel die afvalligen de laatste jaren de wereld in hebben gestuurd. Ondertussen heb ik je 2de vraag over het vermeende lidmaatschap uitvoerig en inhoudelijk beantwoord in een andere draad.
Beele, ik hoop dat je, als je vragen stelt, ook de antwoorden leest. Ik heb er veel moeite voor gedaan, speciaal voor jou.
Wat ik vreemd vind is, dat in tegenstelling met het bijna hysterisch geschreeuw van enkele posters ervoor, er niemand heeft gereageerd. Blijkbaar worden inhoudelijke reakties niet erg gewaardeerd. Of heeft men liever dat ik geen inhoudelijke berichten plaatsen. Avondrood had met zijn stijl meer succes. Zijn ontmaskering draad al 14.000 x bekeken!

Rijk

Berichtdoor Rijk » Vr Okt 22, 2010 5:33 pm

Beele

Berichtdoor Beele » Za Okt 23, 2010 9:31 am

Johannes

Berichtdoor Johannes » Za Okt 23, 2010 1:26 pm

Beele, kijk in jouw draad 'Lidmaatschap en afvalligen' op dinsdag 19 oktober.
Ik vind het jammer voor jou dat ik niet meer de kans krijg je 3de vraag i.v.m. het BL te beantwoorden. Ik vind het ook bijzonder jammer dat je je zo gemakkelijk laat misleiden door loze beweringen van mensen die JG hartsgrondig haten. Ik hoop echt dat je nog de weg naar Jehovah en zijn volk zult terugvinden. Ik denk dat het met jou nog goed komt want je bent een oprechte vrouw.

Terug naar “Algemeen”